Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Lilly’s Corner
Østerågade 28, 5672 Nr Broby
CVR-nr. 37 57 69 80
Virksomhedsform: Enkeltmandsvirksomhed

E-mail: webshop@lillyscorner.dk
Tlf.: +45 – 69 15 29 71

Betaling
Lilly’s Corner (CVR-nr. 37 57 69 80) modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American Express og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. 25 % moms.

Lilly’s Corner bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering

Lilly’s Corner leverer varer som pakkepost, eller på paller alt efter størrelse. Vi benytter PostNord til levering, fra 49 kr. for levering til pakkeshops samt 59 kr. til privat- og erhvervsomdeling. Pallevarer vil medføre en tillægsbetaling på fragten, som beregnes ud fra PostNords gældende takster.

Der forventes en leveringstid på 1-4 dage for varer der er på lager.
Ordrer modtaget inden kl. 13.00 afhentes som udgangspunkt efterfølgende hverdag, til levering dagen efter.


Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan hos Lilly’s Corner benytte dig af:
Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American Express og JCB.
Reservationer gælder altid i 30 dage, eller indtil de manuelt slettes. Kontakt os gerne herom, såfremt du ikke mener vi har ret til at have et beløb reserveret på dit kort.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb, når du handler hos os som forbruger. Vores reklamationsret gælder for fejl og mangler i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Lilly’s Corner vil dække returneringsomkostninger indenfor reklamationsretten i et rimeligt omfang. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Ved reklamationer rettes henvendelse til:

Lilly’s Corner
Østerågade 28
5672 Broby
Tlf. 69 15 29 71

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Skadet pakke efter transport, ved modtagelse:

En skadet pakke bedes anmeldt til Lilly’s Corner straks efter modtagelsen, hvor du bedes kontrollere at din vare er intakt. Dette er for at lette en eventuel reklamationssag.  

  • Du må ikke tage indholdet i brug.
  • Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.
  • Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.

Tag følgende billeder og send dem til os:

  • Pakkens udvendige flader
  • Den samlede indvendige beskyttelse.
  • Det skadede indhold.
  • Fragtlabelen skal være synlig på et af billederne. 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, hvortil vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop når du handler hos os som forbruger.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Returneringsomkostninger ved fortrydelse skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen og fra fortrydelsen har du 14 dage til at sende varen retur.

Meddelelsen kan gives pr. mail på webshop@lillyscorner.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for varer som ikke modtages med normal post. 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Lilly’s Corner
Østerågade 28
5672 Broby

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til webshop@lillyscorner.dk 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: webshop@lillyscorner.dk

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Nielsen Administration og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på lilyscorner.dk er Nielsen Administration. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på webshop@lillyscorner.dk. 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Lilly’s Corner
Østerågade 28
5672 Broby
webshop@lillyscorner.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03.05.2023