Betaling
Lilly’s Corner (CVR-nr. 37 57 69 80) modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American Express og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. 25 % moms.

Lilly’s Corner bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering

Lilly’s Corner leverer på alle hverdage. Der forventes en leveringstid på 1-4 dage for varer der er på lager.
Ordrer modtaget inden kl. 13.00 afhentes efterfølgende hverdag, til levering dagen efter.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Lilly’s Corner vil dække returneringsomkostninger indenfor reklamationsretten i et rimeligt omfang.

Ved reklamationer rettes henvendelse til:

Lilly’s Corner
Østerågade 28
5672 Broby
Tlf. 69 15 29 79

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Skadet pakke efter transport, ved modtagelse:

En skadet pakke skal anmeldes til Lilly’s Corner straks efter modtagelsen, hvor du bedes kontrollere at din vare er intakt. Hvis du kontakter os inden 3 hverdage fra modtagelse, er skaden rettidigt anmeldt, og vi kan behandle din transportskade. 

  • Du må ikke tage indholdet i brug.
  • Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.
  • Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.

Tag følgende billeder og send dem til os:

  • Pakkens udvendige flader
  • Den samlede indvendige beskyttelse.
  • Det skadede indhold.
  • GLS-labelen skal være synlig på et af billederne. 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, hvortil vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger ved fortrydelse skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal vi senest 14 dage efter have modtaget forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på webshop@lillyscorner.dk
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen, når den sendes retur. Eventuel plomberet emballage skal være ubrudt, og du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: webshop@lillyscorner.dk